När jag har f e t t tråkigt

2010 test!
Vad heter du - josefine
Vilken klass går du i - 8:3
Vad heter din bästavän - har endel ;)
Kan hon/han lita på dig - dum fråga
Har du några syskon - yeah
Hur var år 2009 för dig - go och gla för det mesta
Vilka firade du nyårsafton med - vännerna
Vem fick nyårspussen - hanno och märta :)

Har du ..
Åkt flygplan - yees
Snusat - arå, varje dag,
Druckit alkohol - nej
Slagit någon riktigt hårt - haha, märta ;)
En bror - så det räcker tack
En syster - har ju mig själv
Någon du kan lita på - arå
Någongång fått gått till rektorn - inte vad jag minns

Vem ..
Kysste du senast - haha
Krama du senast - har jag glömt
Höll du handen med senast - lillebror
Slog du senast - märta står ut med det mesta
Hatar du - haha, en liten fjorthiwsh :)
Gillar du - busig fråga

This or That
Killar eller Tjejer - killar tror jag
Vatten eller Juice - kör på blandat, typ ;)
Frukt eller Grönsaker - frukt
Tv eller Dator - gissa ?!
Skola eller Jobba - jag jobbar som fisk rensare
Pojkvän/Flickvän eller Vänner - allt i en enda bamsekram

Hur/Var..
Gammal är du om 12 år - 27 år typ
Vart befinner du dig då - på gatan
Har du barn - nej fyfan
Är du alkolist - lätt öl, tyngsta bruden i berga är jag då
Trivs du - har ju dom bästa kvar förmodligen ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0