Nu gittar jag, yoyoyo

Hej och godmorgon. Sitter här just nu med min storebror och kollar på tv. Det går inget intressant på tv, tråkigt. Så han gick nu, men jag sitter kvar :). I vilket fall så ska jag vara med Ella och Andrea idag som jag skrev igår. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi får se :). Resten utav familjen skulle till gammel farmor Ragna och hälsa på henne en sissta gång. Hon är ganska gammal nu och ville säga hejdå till oss en sissta gång. Men varken jag eller Oscar kan, så han,jag och pappa ska dit på söndag istället. Alltid lika jobbigt att säga hejdå till en släkting.

Aja, nu är det väll snart dags att göra sig iordning, dom ropar uppifrån nu också att det är mat. Jag som åt frukost för 20 minuter sen. Jag vet inte om det blir så mycket uppdatering idag heller eftersom jag ska vara med tvillingarna.


haha , typ snart ett år sen. Hur man såg ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0