Sömnbrist


Jag är så sjukt trött. Men jag måste verkligen skärpa mig nu och gå och göra mig iordning så att jag orkar dagen. Var det bara jag som fick en förälder på mig imorse som ville att man skulle läsa nyheterna om det här med sömn ? Det stod att man blir b.l.a deppig och nersänkt utav att man går och lägger sig sent och man kan även öka lusten till att ta självmord. Läskigt. Så emosar kanske går och lägger sig sent ... Nej förlåt, vad taskig jag är .. Så jag måste skärpa mig med sömnen också så kommer det säkert gå lättare med allt (Y). Ennu ett nyårslöfte, gå och lägga mig i tid. Men nu så måste jag göra mig iordning och sen så är det träning och annat skoj som gäller!

Puss ooch Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0