Svar igen

Haha. Jadu mathilda, vem är du för det första? Och varför är det så intressant med min storebrors privatliv ? x) Hon verkar super gullig, men jag tror inte min storebror gav henne rätt vibbar utav mig... Det första han sa när jag kom in var i stil med ' and here comes the fjortis'. Du förstår, min storebror är lite difrent eller hur man nu ska uttrycka det. Vi säger såhär istället: Min storebror är faktiskt en ganska bra exemplar på tonåring. Men jag vill inte gå in på det, för jag tror att han läser min blogg och aa du vet, vill inte såra honom ;).
Du anar inte hur mycket jag är på honom med det där med tjejer och mina föräldrar blir typ helt galna så fort jag tar hem en kille eller Oscar en tjej. Haha oops, nu fick ni veta lite om 'privat livet' här hemma (;.

Aja, nu har jag kollat klart på Star Wars ( än en gång ) och ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska vara med twinsen imorgon, så jag får inte sega för mycket :). Dom är lite mer organiserade än vad jag är, så där skiljer vi oss åt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: ♥ Andrea - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

Haha, precis XD



Twinsen = organiserade

Jossan = inte organiserad



Hehe, hur går det ihop? :P <33

2010-01-06 @ 09:29:28
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0