Taggad inför nya tag

Nu är jag äntligen klar med alla sysslor som jag hjälpt mamma med. Känns riktigt bra att bara ta tag i saker och göra dom riktigt bra. Jag är så peppad över att börja hjälpa till här hemma, satsa i skolan och på träningarna. Så skönt med ett nytt år. När man kan ta nya tag och nya krafter. Men iallfall så ska jag sätta upp bilder på min vägg nu och göra det lite fint här inne, sen får vi se vad jag hittar på, förmodligen blir det nog dator eller film med Oscar. Star wars filmen funkade inte, så vi får väll gå ner och hyra den lite senare, båda är taggade på att se den, så jag tror att det blir av (;.
Jag är verkligen super taggad för att fixa lite här inne så jag måste sätta igång! 
Haha, det blev ett väldigt taggat inlägg ;D .
Aja, have a nice night.
Sämst fokus och allt, men jag orkade inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0