Good bye mo lovers!

Hej på er! Har precis kommit hem från att ha varit hos Märta whit Lotta. Igår så åkte v till Hackstabacken och körde lite brääda. Det var kul, men jobbigt att gå upp för hela backen, åka ner och sen upp igen osv. Så vi blev riktigt trötta efter ett tag. Så vi tröttnade kan man säga och åkte pulka med snöbrädorna istället. Det var kanonkul (Y)!
Senare åkte vi hem till Märta och sov där. Vi kollade på film och somnade sött senare. Imorse så vaknade vi vid tio med att solen sken in genom fönstret. Märta skuttade ner och gjorde vofflor till oss som vi åt till frukost :). Och nu sitter jag här medans dom är påväg mot Rågsved. Jag funderar på vad jag ska göra idag när det är så fint väder och grejer ute! 
Men flickor och pojkar, som ni kanske har märkt så har jag typ slutat blogga. Jag orkar inte längre helt enkelt! Kanske laddar upp lite bilder då och då, men förvänta er inget.

Kommentarer
Postat av: Ada

va söt du blev på bilden! :)

2010-02-06 @ 00:11:20
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0