Videokameran, kameran och datorn är laddad

Godmorgon. Ännu en dag när jag vaknar sent. Och jag och Märta ska och träna om en timme. Aja, det är väll bara att lägga på ett kol och göra mig iordning. Vi måste också hinna med att dela ut reklamblad i österskär.. Blä vad jobbigt. Och sen efter det är det träningen som gäller då. Jag ska både ta med mig datorn,kameran och videokameran så kan jag uppdatera medans jag är där och lägga ut lite bilder, hihi :). Jag vet att jag är datanörd, men jag måste ju också ta med mig den för att få lite musik medans vi håller på, eller hur ? ;)
Aja. Det är mycket som måste göras, så det är bäst att jag sätter igång nudå!


Stekaren själv från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0