Taggad till tusen

Gud jag är sjukt taggad på att åka till Bjurs nu! Det ser ut att bli jätte fint väder med sol nästan hela dagarna. Plus att jag och mamma var och köpte massa nya grejor som behövdes igår. Det blev hela paketet med nya skidbyxor, underställ,pjexor osv. Så det är fett och fint, hihi! Jag kan lägga upp bilder senare på vad som köptes igår och sådär :).

Annars så är min dag ganska full bokad känner jag. Ska göra klart det sissta i pluggningen sen far jag iväg to a kompis, and after that i will go home to studdy and packa klart alltihopa. Sen imorgon bitty blir det att gå upp tidigt för att åka iväg!
Här har ni väder prognosen. Skönt att det blir fult väder när vi åker hem där mot söndagen ! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0